söndag 4 augusti 2013

Tre veckor, dags för en paus

Nu har jag och matte provat oss fram så smått i djungeln av sociala medier. Vi har lärt oss en hel del och är medvetna om att det finns en otrolig mängd med tjänster där man kan visa upp sig och få respons från vänner och främlingar. Mattes semester tar nu slut och vi har bestämt oss för att ta en paus men de olika kontona kommer att ligga kvar. Jag kommer kanske vara aktiv emellanåt, men vänta er inte allt för mycket engagemang under den närmsta tiden.

Om några månader kommer jag att plocka bort alla konton för att se vad som händer. Ska bli riktigt spännande. Jag har tänkt att skriva om det på denna blogg, så gissningsvis kommer denna blogg vara det sista som ryker.

Stort tack till alla som har engagerat sig och hjälpt mig i mitt projekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar